Máis recortes no CEIP de Palmeira

El BNG denuncia recortes en el IES Número Un y el CEIP de Palmeira

 

Los nacionalistas aseguran que en el colegio perderán una unidad y en el instituto un profesor

El BNG de Ribeira denunció que «a Consellería de Educación confirmou novos recortes para o colexio de Palmeira e o IES Número Un», unos centros que, aseguraron los nacionalistas, «xa viron reducidos os seus medios un ano antes». En concreto, en el colegio de Palmeira fueron dos unidades, a la que ahora se suma el cierre de una más y la reducción de horas para el profesional de pedagogía terapéutica. En el caso del instituto de Ribeira, «sufrirá a perda dun profesor, o que implica que en tan só dous cursos verá minguado o seu cadro de persoal en 12 mestres. Ademais, o centro de educación secundaria precisaría un reforzo de profesionais especialistas en atención á diversidade». El edil Luís Pérez Barral afirmó que el Número Un tuvo que dejar de ofertar la educación para adultos y varias optativas por este motivo.

Por ello, el BNG registrará iniciativas en el Concello y en el Parlamento para «esixirlle ao Goberno galego que rectifique a súa intención de seguir desmantelando o ensino público galego». Para explicar las iniciativas compareció la diputada Rosana Pérez, los concejales Luís Pérez y Cruz Rivadulla y la presidenta del AMPA de Palmeira, Paz González.
 
Rosana Pérez recriminó que la decisión de aplicar recortes va a perjudicar la atención al alumnado, sobre todo a aquel que presenta algún tipo de necesidad educativa específica, ya que faltarán profesionales de audición e pedagogía terapéutica: «Non imos consentir que recorten na calidade educativa dos nosos mozos e mozas sabendo que se poden destinar os recursos e persoal suficientes».
 

Por ello, Rosana Pérez exige la rectificación de la Xunta y que «cese os ataques ao ensino público, pois con este tipo de decisións adoptadas de maneira unilateral, deterioran un servizo público esencial para garantir a equidade social e a calidade educativa. Ademas destrúen emprego e provocan distorsións e problemas de funcionamento nos centros ao non se garantir os recursos económicos e de persoal suficientes».

Acabar con Palmeira

El portavoz del BNG en Ribeira, Luís Pérez Barral, mostró su preocupación por lo que está sucediendo en Palmeira, ya que, según dijo, se está viendo «como se deteriorou a atención médica coa falta do facultativo, vemos como se pechou a oficina bancaria sen que o goberno local movese un dedo e tanto o ano pasado como este volven pechar aulas e reducir profesorado do colexio. O Partido Popular quere finiquitar os servizos públicos da parroquia».

Pérez Barral considera que el regidor ribeirense «non está á altura. Ribeira non merece un alcalde que claudica ante os ataques que o PP lle está a facer aos servizos públicos. No BNG seguiremos traballando a carón da comunidade escolar para tratar de evitar os recortes e buscar que haxa medios e profesorado suficiente para atender ao alumnado».